REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Na vrácení zboží z našeho internetového obchodu se vztahuje zákonná 14denní lhůta od data jeho převzetí. Zbožní není možné vyměnit.

Zboží lze vrátit třemi způsoby:

1 Osobně na prodejně Olsen Fashion

Čelakovského 505, Hradec Králové 2
 

2 Libovolným přepravcem

Zašlete zásilku doporučeně nebo takovou formou, aby bylo možno prokázat její odeslání (např. podací lístek), a to na adresu:

Olsen Fashion
I.D. market s.r.o.
Čelakovského 505, Hradec Králové 2

Do krabice, prosím, nezapomeňte taktéž přiložit formulář pro vrácení zboží. Do formuláře, prosíme, vyplňujte pouze číslo Vaší objednávky. Všechny ostatní údaje máme k dispozici.

Vrácení peněz

  • Peníze za vrácené zboží vracíme na váš bankovní účet nebo zpět na Vaši platební kartu do 14 dní od přijetí Vašeho balíčku.
  • Peníze vracíme vždy na ten bankovní účet, ze kterého bylo zboží placeno (i v případě platby kartou). Tyto údaje od Vás již máme, není proto nutné nám je ve formuláři sdělovat. Jestliže ve formuláři uvedete jiný bankovní účet, na který si přejete peníze vrátit, nebude na tento požadavek brán z technických důvodů zřetel.
  • Náklady vzniklé s přepravou zboží vracíme pouze v případě vrácení celé objednávky, a to pouze do výše 60 Kč.
  • Náklady vzniklé s vrácením zboží hradí zákazník.

OBECNÉ INFORMACE

  • Nelze vrátit zboží, které bylo zakoupeno na IČ.
  • Nelze vrátit zakoupený dárkový poukaz.
  • Nelze vrátit spodní prádlo, body a plavky, a to z hygienických důvodů.
  • Nelze vrátit kosmetické zboží, a to z hygienických důvodů.
  • Zboží musí být nepoužité, nepoškozené a se všemi původními visačkami a obaly. V případě, že nám zboží vrátíte bez originálních visaček či obalů, můžeme si z jeho původní ceny strhnout určitou částku, abychom zboží vrátili zpět do původního stavu.

Více informací naleznete v záložce Všeobecné obchodní podmínky.

V případě, že k Vám zásilka dorazila nepoškozená, a přesto v ní něco chybí, neváhejte nás kontaktovat. Situaci prověříme a vymyslíme nejvhodnější řešení.

Kontaktovat nás můžete prostřednictvím formuláře.

Doručili jsme vám jiné zboží, než které bylo v objednávce? Zaslali jsme vám jinou velikost nebo barvu? Neváhejte nás kontaktovat. Situaci prověříme a vymyslíme nejvhodnější řešení.

Kontaktovat nás můžete prostřednictvím formuláře.

Chybně zaslané zboží můžete také vrátit zdarma běžným způsobem (viz sekce Vrácení zboží).

Výměnu zboží neposkytujeme, neboť nejsme schopni garantovat dostupnost Vámi požadované velikosti nebo barvy.
V případě, že se Vám nový kousek líbí, ale bohužel Vám nesedí, můžete nám zboží vrátit běžným způsobem a objednat si totožný kus v jiné velikosti, bude-li v naší nabídce v daný okamžik dostupná.

Reklamovat zboží zakoupené přes e-shop můžete dvěma způsoby:

1 Osobně na prodejně Olsen Fashion

Přineste zboží společně s dokladem o zaplacení na naši prodejnu a náš personál s Vámi sepíše reklamační formulář a vystaví Vám potvrzení o přijetí reklamace.

2 Libovolným přepravcem

Zboží pečlivě zabalte a do krabice přiložte vyplněný reklamační list.

Balík odešlete takovým způsobem, aby bylo možné prokázat jeho odeslání (tj. doporučeně nebo s dokladem o podání), a to na adresu:

Olsen Fashion
I.D. market s.r.o.
Čelakovského 505, Hradec Králové 2

OBECNÉ INFORMACE

  • V případě uznání reklamace vám vrátíme vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací. V případě zamítnutí reklamace náklady na dopravu spojené s reklamací nehradíme.
  • Reklamované zboží nám přineste/pošlete vyprané a čisté. V opačném případě nemusí být vyreklamováno.
  • Zboží k reklamaci zasílejte vždy kompletní, předejdete tak prodloužení doby reklamace.
  • Vyrozumění o průběhu či vyřízení reklamace Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, která byla použita k vytvoření objednávky.
  • Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od obdržení zboží.

Více informací naleznete v záložce Všeobecné obchodní podmínky.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Nákupní košík
Nákupní košík
Košík je prázdný!
Pokračovat v nákupu